zondag 6 maart 2016

Verhuizen

Lieve, lieve lezers,

Ik moet jullie iets vertellen.

Afgelopen februari is een bijzondere maand voor mij geweest. Zo vroeg in 2016 en nu al zoveel verandering!
Ik begon de maand met minder leuke dingen, mijn relatie van bijna drieƫnhalf jaar heb ik verbroken. Maar drie dagen later kwam daar een euforie voor in de plaats: mijn blog, wat eigenlijk 'gewoon' een soort online dagboek voor mij was, bereikte maarliefst 1926 blogviews op 1 dag! Niet normaal!

Door de minder leuke start dacht ik terug aan mijn artikel dat ik eerder schreef over geluk. Waar word ik nou gelukkig van? Ik besloot naast mijn werk alleen nog maar dingen te doen waar ik gelukkig van word: muziek, zingen, sporten, koken, schrijven, winkelen, af en toe een duik in de sauna en mijn sociale leven weer oppakken. Maar terwijl ik hier druk mee bezig was, bleven jullie mijn blog maar bezoeken. Dank, dank, dank! Echt heel gaaf en de beste motivatie die jullie mij hadden kunnen geven =D

Zoals ik al eerder zei, dit blog was ooit bedoeld als een soort dagboek, notitieblok misschien zelfs wel. Altijd m'n favo recepten bij de hand. Maar nu is het ook hier tijd voor verandering. Ik ga verhuizen!!!

Vanaf vandaag verschijnen alle nieuwe recepten, artikelen en sportschema's op:
www.paleoleven.nl 

De bestaande recepten heb ik allemaal over gezet. Vanaf nu kun je nog makkelijker en overzichtelijker surfen langs mijn recepten en artikelen. Neem gauw een kijkje en laat me weten wat je er van vindt. Hopelijk tot daar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten